Spis treści

Talenty Ogólne

Poniżej przedstawiono wszystkie dostępne Talenty Ogólne. Mogą one zostać wybrane przez Graczy zamiast Talentów Rasowych i Klasowych podczas awansu na konkretny poziom.

Talenty pasywne

Asceza

Typ: Pasywny
Działanie:

Aura strachu

Typ: Pasywny
Czas działania: 1 tura Działanie:

Cios wampira

Typ: Pasywny
Działanie:

Długoletnie ćwiczenia strzeleckie

Typ: Pasywny
Działanie:

Długoletnie ćwiczenia szermiercze

Typ: Pasywny
Działanie:

Doskonała równowaga

Typ: Pasywny
Działanie:

Inteligencja

Typ: Pasywny
Działanie:

Kontratak

Typ: Pasywny
Działanie:

Magiczne zwierciadło

Typ: Pasywny
Działanie:

Mroczne rytuały

Typ: Pasywny
Działanie:

Nauka

Typ: Pasywny
Działanie:

Niepozorność

Typ: Pasywny
Działanie:

Odporność na ból

Typ: Pasywny
Działanie:

Odporność na choroby

Typ: Pasywny
Działanie:

Ograbienie zwłok

Typ: Pasywny
Działanie:

Postawa obronna

Typ: Pasywny
Działanie:

Powolna Regeneracja

Typ: Pasywny
Działanie:

Religijność

Typ: Pasywny
Działanie:

Silna budowa ciała

Typ: Pasywny
Działanie:

Szef Kuchni

Typ: Pasywny
Działanie:

Twarda sztuka

Typ: Pasywny
Działanie:

Umiejętność ataku

Typ: Pasywny
Działanie:

Umiejętność obrony

Typ: Pasywny
Działanie:

Wiedza lekarska

Typ: Pasywny
Działanie:

Więzy Natury

Typ: Pasywny
Działanie:

Wróg rasowy

Typ: Pasywny
Działanie:

Wzbudzanie strachu

Typ: Pasywny
Działanie:

Wzmacnianie pancerza

Typ: Pasywny
Działanie:

Ziołoznastwo

Typ: Pasywny
Działanie:

Żelazna wola

Typ: Pasywny
Działanie:

Żniwiarz dusz

Typ: Pasywny
Działanie:

Talenty aktywowane

Ciemność

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom) tur
Koszt: 20 PA Działanie:

Egzorcyzmy

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 20 PA Działanie:

Falanga

Typ: Aktywowany
Czas działania: 4 tury
Koszt: 8 PA Działanie:

Kamuflaż

Typ: Aktywowany
Czas działania: 2 tury
Koszt: 20 PA Działanie:

Młynek

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 12 PA Działanie:

Mocny cios

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 12 PA Działanie:

Modlitwa

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 15 PA Działanie:

Natychmiastowa Regeneracja

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 40 PA Działanie:

Nawrócenie

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom) tur
Koszt: 30 PA Działanie:

Obalający strzał

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 10 PA Działanie:

Ofiara

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 25 PA Działanie:

Ożywczy zefir

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 25 PA Działanie:

Ożywienie

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom) tur
Koszt: 30 PA Działanie:

Pan lasu

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom) tur
Koszt: 12 PA Działanie:

Pan stepu

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom) tur
Koszt: 12 PA Działanie:

Perswazja

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom) tur
Koszt: 15 PA Działanie:

Precyzyjny strzał

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 7 PA Działanie:

Przeszywający strzał

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 9 PA Działanie:

Rzut włócznią

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 8 PA Działanie:

Słowo śmierci

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 10 PA Działanie:

Splugawienie

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 3 PA/pole Działanie:

Szał bojowy

Typ: Aktywowany
Czas działania: 2 tury
Koszt: 15 PA Działanie:

Szarża

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 4 PA Działanie:

Szybkie przeładowanie

Typ: Aktywowany
Czas działania: 1 tura
Koszt: 6 PA Działanie:

Śmiertelny cios

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 10 PA Działanie:

Teleportacja

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 16 PA Działanie:

Wezwanie ogarów

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom) tur
Koszt: 15 PA Działanie:

Wskrzeszenie

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 50 PA Działanie:

Wygnanie Zła

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 13 PA Działanie:

Zobacz też