Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja | Nowa wersja Następna rewizja po obu stronach | ||
mm:mm4_instrukcja [2022/04/19 18:24] patryk [Wrogowie] |
mm:mm4_instrukcja [2022/04/19 19:12] patryk [Odporność i jej odmiany] |
||
---|---|---|---|
Linia 673: | Linia 673: | ||
* **Odporność na określony żywioł** jest podana w procentach. Postać z daną odpornością zmniejsza otrzymywane obrażenia od danego żywiołu o podany procent, bez względu na jego źródło (Zaklęcia, mikstury, Talenty itd.). | * **Odporność na określony żywioł** jest podana w procentach. Postać z daną odpornością zmniejsza otrzymywane obrażenia od danego żywiołu o podany procent, bez względu na jego źródło (Zaklęcia, mikstury, Talenty itd.). | ||
* **Odporność na Zaklęcia określonego typu** pozwala całkowicie ignorować Zaklęcia należącego do danego Typu. Przykładowo, | * **Odporność na Zaklęcia określonego typu** pozwala całkowicie ignorować Zaklęcia należącego do danego Typu. Przykładowo, | ||
+ | |||
+ | Oczywiście, | ||
+ | ==== Żywioły ==== | ||
+ | Niektóre Zaklęcia, Mikstury lub Talenty działają, będąc emanacją jednego z żywiołów, | ||
+ | * **Ogień**. Rany spowodowane atakami Ogniem to // | ||
+ | * **Woda**. Obrażenia od Wody usuwają efekt // | ||
+ | * **Lód**. Rany spowodowane Lodem są // | ||
+ | * **Pioruny**. | ||
+ | * **Magia**. Rany zadane Magią są // | ||
+ | * **Trucizna**. Ataki najczęściej powodują // | ||
+ | * **Kwas**. Obrażenia od Kwasu automatycznie // | ||
+ | * **Światło**. Światło nie zadaje obrażeń żywym istotom, tylko Nieumarłym i Demonom oraz wrażliwym na nie Potworom. | ||
===== Alchemia ===== | ===== Alchemia ===== | ||
Alchemia jest sztuką sporządzania mikstur, maści i różnorodnych pozostałych preparatów ze składników pochodzenia roślinnego, | Alchemia jest sztuką sporządzania mikstur, maści i różnorodnych pozostałych preparatów ze składników pochodzenia roślinnego, |