Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_gkj

To jest stara wersja strony!


Karty jednostek K&G

Kazachstan (Trzeci Świat)

Liniowe

Piechota

Atak4/8Obrona2/0Zasięg strzału500
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin powtarzalny
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa25
FormacjeTyraliera, Kolumna
ZdolnościBagnety +3
Rozkazy specjalne

Grenadierzy

Atak5/8Obrona2/0Zasięg strzału500
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin powtarzalny
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa29
FormacjeTyraliera, Kolumna
ZdolnościBagnety +4
Rozkazy specjalneGranaty

Żuawi

Atak5/7Obrona1/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin jednostrzałowy
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa28
FormacjeŚcisła formacja, Tyraliera, Kolumna
ZdolnościCzarny proch, Bagnety +2
Rozkazy specjalne

Piechota morska

Atak5/7Obrona2/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin jednostrzałowy
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa29
FormacjeŚcisła formacja, Tyraliera, Kolumna
ZdolnościCzarny proch, Bagnety +2
Rozkazy specjalne

Strzelcy górscy

Atak5/8Obrona3/0Zasięg strzału500
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin powtarzalny
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa33
FormacjeŚcisła formacja, Tyraliera, Kolumna
ZdolnościBagnety +2, Ignoruje kary terenu (Stromy stok, Skałki)
Rozkazy specjalneSprzęt wspinaczkowy

Piechota lotnicza

Atak3/7Obrona1/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin jednostrzałowy
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowa
Wartość punktowa22
FormacjeŚcisła formacja, Tyraliera, Kolumna
ZdolnościCzarny proch, Bagnety +2
Rozkazy specjalne

Milicja

Atak3/6Obrona1/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin jednostrzałowy
Stan30Niechęć12WyszkolenieDrugoliniowa
Wartość punktowa21
FormacjeLuźny szyk, Ścisła formacja, Kolumna
ZdolnościCzarny proch, Bagnety +1
Rozkazy specjalne

Gwardia Narodowa (strzelcy)

Atak2/5Obrona0/0Zasięg strzału350
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin kapiszonowy
Stan30Niechęć15WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa14
FormacjeLuźny szyk, Ścisła formacja, Kolumna
ZdolnościCzarny proch
Rozkazy specjalne

Gwardia Narodowa (kosynierzy)

Atak4/-Obrona0/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKosa bojowa
Stan30Niechęć15WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa10
FormacjeŚcisła formacja, Kolumna
ZdolnościWłócznie
Rozkazy specjalne

Ułani

Atak6/7Obrona2/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu60TypLekka kawaleriaUzbrojenieKarabinek powtarzalny
Stan20Niechęć7WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa30
FormacjeLuźny szyk, Ścisła formacja (tylko konny), Kolumna, Tyraliera (tylko spieszony)
ZdolnościLance +4
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Szwoleżerowie

Atak6/4Obrona3/0Zasięg strzału100
Zasięg ruchu60TypLekka kawaleriaUzbrojenieRewolwer
Stan20Niechęć5WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa30
FormacjeLuźny szyk, Kolumna, Tyraliera (tylko spieszony)
ZdolnościCzarny proch
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Dragoni

Atak4/6Obrona2/0Zasięg strzału500
Zasięg ruchu60TypLekka kawaleriaUzbrojenieKarabin powtarzalny
Stan20Niechęć7WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa25
FormacjeLuźny szyk, Kolumna, Tyraliera (tylko spieszony)
Zdolności
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Kirasjerzy

Atak8/4Obrona2/4Zasięg strzału100
Zasięg ruchu60TypCiężka kawaleriaUzbrojenieRewolwer
Stan20Niechęć5WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa33
FormacjeLuźny szyk, Ścisła formacja, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Jeźdźcy polni

Atak3/5Obrona1/0Zasięg strzału350
Zasięg ruchu60TypLekka kawaleriaUzbrojenieKarabin kapiszonowy
Stan20Niechęć10WyszkoleniePoborowi
Wartość punktowa19
FormacjeLuźny szyk, Kolumna
ZdolnościCzarny proch
Rozkazy specjalneSzarża, Na koń/z konia

Saperzy

Atak3/6Obrona2/0Zasięg strzału450
Zasięg ruchu30TypWsparcieUzbrojenieKarabinek jednostrzałowy
Stan30Niechęć10WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa27
FormacjeTyraliera, Kolumna
ZdolnościCzarny proch
Rozkazy specjalnePrzeprawa, Miner, Ładunki

Gwardia Królewska

Atak6/9Obrona3/0Zasięg strzału500
Zasięg ruchu30TypStrzelcyUzbrojenieKarabin powtarzalny
Stan30Niechęć8WyszkolenieWeterani
Wartość punktowa32
FormacjeTyraliera, Kolumna
ZdolnościBagnety +4, Elita
Rozkazy specjalne

Wsparcie

Zwiadowcy

Atak2/4Obrona2/0Zasięg strzału350
Zasięg ruchu30TypWsparcieUzbrojenieKarabinek jednostrzałowy
Stan10Niechęć4WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa25
FormacjeTyraliera, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalneLornetki

Kartaczownica wz. 63

Atak broni głównej10Obrona1/0Zasięg strzału650
Atak broni załogi3/3Zasięg strzału350
Zasięg ruchu5TypKarabin maszynowyUzbrojenie załogiKarabinek jednostrzałowy
Stan10Niechęć4WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa30
FormacjeKolumna
ZdolnościCzarny proch, Podstawa kołowa
Rozkazy specjalneRozstawienie

Ckm wz. 88

Atak broni głównej12Obrona1/0Zasięg strzału650
Atak broni załogi3/3Zasięg strzału350
Zasięg ruchu5TypKarabin maszynowyUzbrojenie załogiKarabinek jednostrzałowy
Stan12Niechęć4WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa40
FormacjeKolumna
ZdolnościPodstawa kołowa
Rozkazy specjalneRozstawienie

Ckm wz. 90

Atak broni głównej14Obrona1/0Zasięg strzału650
Atak broni załogi3/3Zasięg strzału350
Zasięg ruchu10TypKarabin maszynowyUzbrojenie załogiKarabinek jednostrzałowy
Stan10Niechęć4WyszkolenieRegularni
Wartość punktowa50
FormacjeKolumna
Zdolności
Rozkazy specjalneRozstawienie

Dowództwo

Sztab batalionu

Atak2/2Obrona3/0Zasięg strzału100
Zasięg ruchu30TypDowództwoUzbrojenieRewolwer
Stan10Niechęć3WyszkolenieWeterani
Dowodzenie3Inicjatywa7
Wartość punktowa3
FormacjeLuźny szyk, Tyraliera, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie, Lornetki

Sztab pułku

Atak2/3Obrona3/1Zasięg strzału100
Zasięg ruchu30TypDowództwoUzbrojenieRewolwer
Stan15Niechęć5WyszkolenieWeterani
Dowodzenie5Inicjatywa8
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Tyraliera, Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie, Lornetki

Sztab pułku (konny)

Atak2/4Obrona3/2Zasięg strzału100
Zasięg ruchu30TypDowództwoUzbrojenieRewolwer
Stan10Niechęć3WyszkolenieWeterani
Dowodzenie5Inicjatywa8
Wartość punktowa10
FormacjeLuźny szyk, Tyraliera (tylko spieszony), Kolumna
Zdolności
Rozkazy specjalnePrzegrupowanie, Poderwanie, Na koń/z konia, Lornetki

Artyleria

Pojazdy

Taczanka ckm

Atak12Obrona5/0Zasięg strzału650
Zasięg ruchu60TypKonny (trzykonny)UzbrojenieKarabin maszynowy
Załoga3WyszkolenieRegularni
Ładowność-Typ transportu-
Pancerz-
Wartość punktowa70
ZdolnościBroń z tyłu
Rozkazy specjalne

Wóz taborowy

Atak-Obrona3/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypKonny (dwukonny)Uzbrojenie-
Załoga2WyszkolenieRegularni
Ładowność1Typ transportuOtwarty
Pancerz-
Wartość punktowa10
Zdolności
Rozkazy specjalne

Zaprzęg sześciokonny

Atak-Obrona1/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypKonny (sześciokonny)Uzbrojenie-
Załoga4WyszkolenieRegularni
Ładowność3Typ transportuHolowany
Pancerz-
Wartość punktowa10
Zdolności
Rozkazy specjalne

Zaprzęg ośmiokonny

Atak-Obrona1/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypKonny (ośmiokonny)Uzbrojenie-
Załoga5WyszkolenieRegularni
Ładowność4Typ transportuHolowany
Pancerz-
Wartość punktowa10
Zdolności
Rozkazy specjalne

Muły juczne

Atak-Obrona0/0Zasięg strzału-
Zasięg ruchu30TypKonnyUzbrojenie-
Załoga5WyszkolenieRegularni
Ładowność2Typ transportuJuki
Pancerz-
Wartość punktowa10
ZdolnościMoże wchodzić na strome stoki
Rozkazy specjalne
mm/k_gkj.1480624990.txt.gz · ostatnio zmienione: 2016/12/01 21:43 przez patryk