-
-
- Kategorie artykułów:
-
Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
To jest stara wersja strony!
Jest to lista składników z MM2:tSW.
Nazwa | Poziom Alchemii | Rodzaj | Występowanie | Efekty | Działanie po zjedzeniu | Modyfikator Składnika | Wartość | Uwagi (Oznaczenie) | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ektoplazma | 0 | Zwierzęcy | Duchy (20%) Błędny Ognik (40%) | Lotność, Paraliż | - | - | 1000 | ||
Oko pająka | 0 | Zwierzęcy | Pająk (30%) | Milczenie, Przywrócenie współczynnika | - | - | 400 | ||
Kość Szkieletu | 0 | Zwierzęcy | Szkielety (40%) | Wybuch, Rozproszenie | - | +10 PO | 500 | ||
Martwa Tkanka | 0 | Zwierzęcy | Zombie (30%) | Przywrócenie umiejętności, Dym | - | - | 300 | ||
Skóra Szczerzozęba | 0 | Zwierzęcy | Szczerzoząb (40%) | Premia do umiejętności, Uleczenie choroby | - | - | 250 | ||
Skóra dzika | 0 | Zwierzęcy | Dzik (60%) | Przywrócenie współczynnika, Lewitacja | - | - | 1000 | ||
Kieł dzika | 0 | Zwierzęcy | Dzik (40%) | Wzmocnienie efektu, Przywrócenie umiejętności | - | - | 600 | ||
Psie mięso | 0 | Zwierzęcy | Ogar (30%) | Przedłużenie działania, Milczenie | +1 HP | - | 300 | ||
Śluz bagiennej pijawki | 0 | Zwierzęcy | Bagienna pijawka (20%) | Obniżenie umiejętności, Przemiana w zwierzę | - | - | 800 | ||
Pancerzyk bagiennego kraba | 0 | Zwierzęcy | Bagienny krab (30%) | Trucizna, Przywrócenie HP | - | +5 HP +5 PO | 1200 | ||
Skóra bobra | 0 | Zwierzęcy | Bóbr (50%) | Przywrócenie HP, Premia do obrażeń | - | +6 HP | 1200 | ||
Ogon szczura | 0 | Zwierzęcy | Szczury (50%) | Premia do obrażeń, Obniżenie współczynnika | - | +2 PO | 300 | ||
Pazur zębacza | 0 | Zwierzęcy | Zębacze (30%) | Obniżenie współczynnika, Obniżenie umiejętności | - | - | 2500 | ||
Skóra zębacza | 0 | Zwierzęcy | Zębacze (50%) | Przywrócenie Many, Premia do bloku | - | +15 Many +10% | 3000 | ||
Kieł wilka | 0 | Zwierzęcy | Wilk (30%) | Odporność na trucizny, Premia do obrony | - | - | 500 | Krótkie Ostrze | |
Skóra wilka | 0 | Zwierzęcy | Wilk (50%) | Premia do obrony, Trucizna | - | +10 PO | 1500 | - | |
Skóra niedźwiedzia | 0 | Zwierzęcy | Niedźwiedź (20%) | Uleczenie rany, Premia do umiejętności | - | - | 2500 | - | |
Skóra niedźwiedzia jaskiniowego | 0 | Zwierzęcy | Niedźwiedź jaskiniowy (20%) | Uleczenie choroby, Odporność na choroby | - | +30% | 6000 | - | |
Skóra sobola | 0 | Zwierzęcy | Soból śnieżny (20%) | Premia do bloku, Odporność na trucizny | - | +5% | 2000 | - | |
Czaszka hieny | 0 | Zwierzęcy | Bagienna hiena długopyska (20%) | Premia do współczynnika, Premia do współczynnika | - | - | 5000 | - | |
Mięso bobaka | 0 | Zwierzęcy | Bobak (80%) | Lewitacja, Lewitacja | +2 HP | - | 200 | - | |
Pazury karakala | 0 | Zwierzęcy | Karakal (20%) | Dym, Premia do obrażeń | - | +4 PO | 600 | - | |
Mięso suhaka | 0 | Zwierzęcy | Suhak (20%) | Paraliż, Wzmocnienie efektu | +3 HP | - | 400 | - | |
Róg takina | 0 | Zwierzęcy | Takin (50%) | Odporność na magię, Trucizna | - | +20 PO | 1500 | - | |
Mięso Overlorda | 0 | Zwierzęcy | Overlord (30%) | Niewidzialność, Odporność na magię | +6 HP | +15% | 2000 | - | |
Pióro fororaka | 0 | Zwierzęcy | Fororak (30%) | Odtrutka, Premia do bloku | - | +10% | 700 | - | |
Jajo fororaka | 0 | Zwierzęcy | Zakrzacja, stepy (10%)- jak składnik mineralny | Światło, Przywrócenie HP | +2 HP +2 Many | +10 HP | 800 | - | |
Czaszka fororaka | 0 | Zwierzęcy | Fororak (25%) | Przemiana w zwierzę, Milczenie | - | - | 2000 | - | |
Mięso chrząszcza | 0 | Zwierzęcy | Chrząszcz kopalniany (20%) | Odporność na choroby, Wybuch | +1 HP | - | 100 | - | |
Chityna | 0 | Zwierzęcy | Chrząszcz kopalniany (30%) | Chodzenie po wodzie, Chodzenie po wodzie | - | - | 500 | Lekki Pancerz | |
Mięso Szczupaka | 0 | Zwierzęcy | Ogromny szczupak (40%) | Rozproszenie, Paraliż | +3 HP | - | 700 | - | |
Pajęczyna | 0 | Zwierzęcy | Pająk (20%) | Obniżenie umiejętności, Światło | - | - | 500 | Bez Zbroi | |
Skóra wilkołaka | 0 | Zwierzęcy | Wilkołak (30%) | Osłabienie, Absorpcja obrażeń | - | -40 PO +20 PO | 12000 | - | |
Wielka przyssawka | 0 | Zwierzęcy | Krakenling (40%) Kraken (60%) | Odbicie zaklęć, Duże wzmocnienie efektu | - | +30 PO | 9000 | - | |
Kieł Robaka Śmierci | 0 | Zwierzęcy | Mongolski Robak Śmierci (80%) | Absorpcja obrażeń, Szał | - | +40 PO | 14000 | - | |
Róg Demona | 0 | Zwierzęcy | Demony (20%) | Duże wzmocnienie efektu, Osłabienie | - | -60 PO | 8000 | - | |
Drakolit | 0 | Zwierzęcy | Smoki (30%) | Absorpcja magii, Odbicie obrażeń | - | +30 PO | 25000 | - | |
Skóra Wiwerny | 0 | Zwierzęcy | Wiwerna (40%) | Odbicie obrażeń, Oczyszczenie umysłu | - | +20 PO | 15000 | - | |
Kieł Żmija | 0 | Zwierzęcy | Żmij (50%) | Odbicie zaklęć, Absorpcja magii | - | - | 10000 | - | |
Kora starodrzewu | 0 | Zwierzęcy | Starodrzewy (20%) | Oczyszczenie umysłu, Odbicie zaklęć | - | +15 PO | 8000 | - | |
Liść żywokrzewu | 0 | Zwierzęcy | Żywokrzew (20%) | Absorpcja obrażeń, Szał | - | +20 PO | 6000 | - | |
Orle pióra | 0 | Zwierzęcy | Orzeł (50%) | Osłabienie, Duże wzmocnienie efektu | - | -20 PO | 4500 | - | |
Jajo Orła | 0 | Zwierzęcy | Góry (10%)- jak składnik mineralny | Odbicie obrażeń, Odbicie zaklęć | +4 HP | +15 PO | 4000 | - | |
Kieł mamuta | 0 | Zwierzęcy | Mamut stepowy (50%) | Szał, Absorpcja magii | - | +25 PO | 10000 | - | |
Sól | 0 | Mineralny | Góry (20%) | Trucizna, Premia do umiejętności | - | +5 PO | 200 | - | |
Sól potasowa | 0 | Mineralny | Stepy (40%) | Obniżenie współczynnika, Odtrutka | -20 HP Odtrutka | - | 500 | - | |
Pył węglowy | 0 | Mineralny | Otrzymywany z węgla | Premia do obrony, Przywrócenie umiejętności | - | +2 POb | 400 | - | |
Woda oligoceńska | 0 | Mineralny | Góry, Stepy (10%) | Premia do bloku, Niewidzialność | - | +10% | 2000 | Alchemia | |
Kryształ górski | 0 | Mineralny | Góry (15%) | Odporność na magię, Rozproszenie | - | +15% | 2500 | - | |
Rtęć | 0 | Mineralny | Otrzymywana z cynobru | Milczenie, Przywrócenie współczynnika | - | - | 2000 | - | |
Torf | 0 | Mineralny | Bagna (20%) | Przywrócenie współczynnika, Lotność | - | - | 1500 | - | |
Glina | 0 | Mineralny | Bagna (10%) | Wybuch, Przywrócenie Many | - | +20 PO +15 Many | 1000 | Szczęście | |
Leśne jagody | 1 | Roślinny | Lasy całego świata (40%) | Przywrócenie umiejętności, Przedłużenie działania | +1 HP | - | 100 | - | |
Polne jagody | 1 | Roślinny | Pola całego świata (30%) | Rozproszenie, Premia do obrony | +1 Many | +5% | 200 | - | |
Poziomki | 2 | Roślinny | Pola i Lasy całego świata (20%) | Przywrócenie Many, Uleczenie choroby | +2 Many | +5 Many | 300 | - | |
Pomidor | 2 | Roślinny | Pola Podgórza (10%) | Odporność na choroby, Przemiana w zwierzę | +2 HP | +15% | 250 | - | |
Cebula | 1 | Roślinny | Pola i Stepy całego świata (20%) | Uleczenie rany, Uleczenie rany | +2 Many | - | 300 | - | |
Dynia | 4 | Roślinny | Pola Podgórza (25%) | Premia do umiejętności, Obniżenie umiejętności | +4 HP | - | 500 | Ciężki Pancerz | |
Cukinia | 5 | Roślinny | Pola Podgórza (25%) | Lotność, Obniżenie współczynnika | +3 HP | - | 400 | - | |
Ziemniak | 1 | Roślinny | Pola całego świata (40%) | Paraliż, Dym | +1 HP | - | 100 | - | |
Oset | 1 | Roślinny | Stepy (50%) | Przywrócenie HP, Odporność na choroby | - | +3 HP +10% | 150 | - | |
Jęczmień | 1 | Roślinny | Pola całego świata (30%) | Odporność na trucizny, Uleczenie choroby | +1 HP | +10% | 100 | - | |
Pszenica | 3 | Roślinny | Pola całego świata (30%) | Wzmocnienie efektu, Premia do obrażeń | +1 HP | +5 PO | 200 | - | |
Owies | 2 | Roślinny | Pola całego świata (30%) | Premia do obrażeń, Dym | +1 HP | +5 PO | 100 | - | |
Żyto | 2 | Roślinny | Pola całego świata (30%) | Chodzenie po wodzie, Lotność | +1 HP | - | 300 | - | |
Ziele mongolskie | 1 | Roślinny | Stepy Mongolii (60%) | Przemiana w zwierzę, Obniżenie współczynnika | +3 HP +3 Many | - | 500 | Odporność | |
Tojad | 4 | Roślinny | Góry i Wzgórza całego świata (30%) | Światło, Lewitacja | -25 HP | - | 400 | - | |
Gołąbek | 3 | Roślinny | Lasy całego świata (20%) | Przedłużenie działania, Przywrócenie HP | - | +8 HP | 500 | Pułapki | |
Muchomor | 3 | Roślinny | Lasy całego świata (40%) | Premia do współczynnika, Przywrócenie współczynnika | -15 HP +10 Many | - | 700 | - | |
Śnieżna korona | 6 | Roślinny | Lasy całego świata (10%) | Niewidzialność, Odporność na choroby | Jak Tajemnicza Mikstura | +30% | 400 | - | |
Rabarbar | 2 | Roślinny | Lasy całego świata (10%) | Lewitacja, Premia do obrony | +2 HP +2 Many | +3 POb | 200 | - | |
Konwalia | 8 | Roślinny | Lasy całego świata (10%) | Odtrutka, Uleczenie rany | - | - | 800 | - | |
Niezapominajka | 8 | Roślinny | Lasy i pola całego świata (20%) | Premia do obrażeń, Przedłużenie działania | - | +5 PO | 300 | - | |
Koper | 5 | Roślinny | Lasy i pola całego świata (20%) | Wybuch, Premia do bloku | - | +15 PO +10% | 250 | - | |
Winorośl | 4 | Roślinny | Wzgórza Podgórza, Rzeszy i Banatu (10%) | Premia do umiejętności, Chodzenie po wodzie | +4 Many | - | 300 | - | |
Bagienna trzcina | 3 | Roślinny | Bagna całego świata (5%) | Uleczenie rany, Milczenie | - | - | 500 | Nawigacja | |
Szczaw | 1 | Roślinny | Bagna i lasy całego świata (10%) | Obniżenie umiejętności, Przemiana w zwierzę | +2 HP | - | 500 | Łuk | |
Kindżalik | 8 | Roślinny | Stepy całego świata (25%) | Wzmocnienie efektu, Obniżenie umiejętności | - | - | 500 | Włócznia | |
Sasanka | 9 | Roślinny | Góry całego świata (15%) | Milczenie, Światło | - | - | 600 | - | |
Ziele fajkowe | 6 | Roślinny | Pola Hospodarstwa (5%) | Przemiana w zwierzę, Wzmocnienie efektu | +2 do Szczęścia/3 dni | - | 700 | - | |
Tytoń | 8 | Roślinny | Pola Szymperium, Tomalii, Rzeszy (10%) | Lotność, Przywrócenie umiejętności | +1 do Szczęścia/3 dni | - | 900 | - | |
Piołun | 4 | Roślinny | Stepy całego świata (40%) | Przywrócenie umiejętności, Rozproszenie | - | +20% | 100 | - | |
Wrotycz | 9 | Roślinny | Cały świat (30%) | Rozproszenie, Trucizna | - | +10% +10 PO | 300 | - | |
Czarny bez | 5 | Roślinny | Pola całego świata (30%) | Premia do bloku, Premia do umiejętności | - | +15% | 500 | Magia Iluzji | |
Miłek | 8 | Roślinny | Wzgórza całego świata (20%) | Niewidzialność, Odporność na trucizny | - | +25% | 1000 | Szybkość | |
Marchew | 2 | Roślinny | Pola całego świata (20%) | Światło, Niewidzialność | +1 HP | - | 100 | - | |
Czosnek | 1 | Roślinny | Pola całego świata (20%) | Premia do współczynnika, Przywrócenie Many | +3 HP +10% Odporności na choroby/3 dni | +10 Many | 150 | - | |
Pozłotka | 6 | Roślinny | Stepy, pustynie (20%) | Przywrócenie Many, Premia do współczynnika | Uleczenie lekkiej rany | +6 Many | 250 | - | |
Fasola | 3 | Roślinny | Pola całego świata (20%) | Obniżenie współczynnika, Wybuch | +2 HP | +20 PO | 200 | - | |
Jabłko | 1 | Roślinny | Pola całego świata (20%) | Paraliż, Odtrutka | +1 HP 1% szans na +1 do losowego Współczynnika | - | 100 | - | |
Szałwia | 2 | Roślinny | Pola całego świata (20%) | Odporność na trucizny, Uleczenie choroby | - | +20% | 500 | Skradanie się | |
Mięta | 4 | Roślinny | Pola całego świata (20%) | Trucizna, Premia do współczynnika | +1 Many | +10 PO | 200 | - | |
Bazylia | 6 | Roślinny | Pola Szymperium, Tomalii, Rzeszy (20%) | Chodzenie po wodzie, Przywrócenie HP | - | +5 HP | 300 | - | |
Kmin | 5 | Roślinny | Pola Szymperium (20%) | Lewitacja, Niewidzialność | - | - | 400 | - | |
Owoce ligustru | 6 | Roślinny | Pola całego świata (10%) | Premia do obrony, Odporność na magię | - | +2 POb +10% | 500 | Broń Obuchowa | |
Szyszki sabiowe | 9 | Roślinny | Góry Pitagorasa (5%) | Osłabienie, Absorpcja magii | - | - | 1000 | Percepcja | |
Igły harzigenu | 12 | Roślinny | Góry Pitagorasa (5%) | Odbicie zaklęć, Duże wzmocnienie efektu | - | - | 1500 | - | |
Kapelusz Gwardzisty | 15 | Roślinny | Stepy Mongolii (5%) | Absorpcja obrażeń, Odbicie zaklęć | - | - | 1000 | Wytrzymałość | |
Owoce dłutorośli | 18 | Roślinny | Bagna Delty Filipu (15%) | Oczyszczenie umysłu, Oczyszczenie umysłu | - | - | 3000 | - | |
Pistacje | 10 | Roślinny | Pola Szymperium, Cesarstwa, Rzeszy (20%) | Duże wzmocnienie efektu, Szał | +3 HP | - | 2000 | - | |
Migdały | 12 | Roślinny | Pola Szymperium, Cesarstwa, Rzeszy (20%) | Absorpcja magii, Duże wzmocnienie efektu | +4 HP | - | 2000 | - | |
Orzech | 14 | Roślinny | Pola całego świata (20%) | Szał, Osłabienie | +5 HP | - | 500 | Handel | |
Gwardzikrzew | 15 | Roślinny | Stepy Mongolii (25%) | Odbicie obrażeń, Absorpcja magii | - | - | 700 | - | |
Jodłowe szyszki | 16 | Roślinny | Lasy całego świata (15%) | Oczyszczenie umysłu, Absorpcja obrażeń | - | - | 500 | Prosta broń miotana | |
Imbir | 13 | Roślinny | Bagna Delty Filipu (10%), import z Archipelagu | Szał, Odbicie obrażeń | - | - | 1000 | - | |
Miód | 0 | Żywność | Wszędzie poza stepami | Uleczenie choroby, Obniżenie umiejętności | +3 HP | - | 500 | Walka wręcz | |
Mąka | 0 | Żywność | Wszędzie poza stepami | Przedłużenie działania, Przemiana w zwierzę | - | - | 300 | - | |
Woda | 0 | Żywność | Wszędzie | Dym, Trucizna | +2 Many | +5 PO | 500 | Rzemieślnictwo | |
Baranina | 0 | Żywność | Wszędzie | Odtrutka, Odporność na trucizny | +3 HP | +5% | 400 | - | |
Wołowina | 0 | Żywność | Wszędzie | Przywrócenie HP, Rozproszenie | +4 HP | +6 HP +10% | 700 | - | |
Wieprzowina | 0 | Żywność | Wszędzie poza stepami | Odporność na magię, Lewitacja | +5 HP | +10% | 600 | - | |
Konina | 0 | Żywność | Wszędzie | Odporność na choroby, Przedłużenie działania | +4 HP | +10% | 500 | Magia Natury | |
Kumys | 0 | Żywność | Stepy | Przywrócenie współczynnika, Uleczenie rany | +4 HP +4 Many | - | 1000 | - | |
Mięso zająca | 0 | Żywność | Wszędzie | Odporność na magię, Przywrócenie umiejętności | +2 HP | +10% | 400 | - | |
Dziczyzna | 0 | Żywność | Wszędzie | Przywrócenie Many, Światło | +8 HP | +6 Many | 1000 | Inteligencja | |
Ser | 0 | Żywność | Wszędzie | Odtrutka, Dym | +4 HP | - | 500 | Magia Mistyczna | |
Mleko | 0 | Żywność | Wszędzie | Wybuch, Paraliż | +4 Many | +10 PO | 300 | - | |
Wino | 0 | Żywność | Tomalia | Chodzenie po wodzie, Lotność | +8 Many | - | 1500 | - | |
Jasne piwo | 0 | Żywność | Wszędzie poza stepami | Uleczenie rany, Premia do obrony | +4 Many | +2 POb | 700 | Języki | |
Ciemne piwo | 0 | Żywność | Wszędzie poza stepami | Odporność na trucizny, Przywrócenie współczynnika | +6 Many | +10% | 1000 | Charyzma | |
Kasza | 0 | Żywność | Wszędzie poza stepami | Światło, Wybuch | +3 HP | +5 PO | 400 | - | |
Masło | 0 | Żywność | Wszędzie | Wzmocnienie efektu, Milczenie | +1 HP | - | 500 | Zabezpieczenia | |
Twaróg | 0 | Żywność | Wszędzie | Niewidzialność, Odtrutka | +2 HP | - | 400 | - | |
Maślanka | 0 | Żywność | Wszędzie | Przedłużenie działania, Premia do obrażeń | +3 HP 1% szans na +1 do losowej Umiejętności | +4 PO | 500 | Kusza | |
Smalec | 0 | Żywność | Wszędzie | Lotność, Chodzenie po wodzie | +4 HP | - | 800 | - |