Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_k2technologielista

Drzewka technologii

Imperium

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Walka piesza6ŻYW
6DRE
6ZŁO
*Mongolscy oszczepnicy
*Mongolscy łucznicy
--
Inżynieria12 DRE
6 MET
8 ZŁO
* Inżynierowie-Oblężenia
Oblężenia10 ZŁO
14 DRE
5 MET
* KatapultaInżynieriaBalisty
Balisty12 ZŁO
8 DRE
*Balista
*Mackonóg bojowy
Oblężenia
Hodowla Overlordów
-
Kalifizm6 ZŁO*Mongolscy szamani-Gwardia Chana
Łuk refleksyjny6DRE
4ZŁO
*Garnizon-Łuk kompozytowo-refleksyjny
Łuk kompozytowo-refleksyjny6DRE
8ZŁO
* Mongolscy ciężcy łucznicy konni
* Mongolscy łucznicy konni
Łuk refleksyjnyGwardia Chana
Ciężka zbroja8 MET
8 ZŁO
* Mongolscy ciężcy łucznicy konni-Gwardia Chana
Gwardia Chana15 ZŁO*Gwardia ChanaCiężka zbroja
Łuk kompozytowo-refleksyjny
Kalifizm
-
Hodowla Mackonogów9 ZŁO*Zagroda Overlordów
*Mackonóg
*Mackonóg bojowy
-Balisty

Kazachstan

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Walka piesza6ŻYW
6DRE
6ZŁO
*Kazachscy łucznicy
*Kazachscy piechurzy
*Kazachscy włócznicy
--
Organizacja armii
8ŻYW
6DRE
8 ZŁO
*Kazachscy koczownicy
*Kazachscy piechurzy
*Kazachscy oszczepnicy konni
Walka pieszaOblężenia
Oblężenia10 ZŁO
14 DRE
5 MET
* Katapulta--
Tengryzm6 ZŁO*Kazachscy szamani-Kult przodków
Tarcze piechoty8 ZŁO
12 DRE
* Kazachscy włócznicyOrganizacja armii-
Łuk kompozytowo-refleksyjny8DRE
8ZŁO
*Kazachscy łucznicy konni
*Kazachscy ciężcy jeźdźcy
-GwardiaKrólewska
Ciężka zbroja8 MET
8 ZŁO
* Kazachscy ciężcy jeźdźcy-Gwardia Królewska
GwardiaKrólewska15 ZŁO*GwardiaKrólewskaCiężka zbroja
Łuk kompozytowo-refleksyjny
-
Taktyka harcowników9 ZŁO*Kazachscy oszczepnicy konniOrganizacja armii-
Kult przodków6 ZŁO*KurhanTengryzm-

Tomalia i Zakrzacja

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Drużyna książęca8 ZŁO
8 MET
8 ŻYW
* Drużyna książęcaKowalstwo
Zaawans. rzemiosło
-
Zaawans. rzemiosło6 ZŁO
6 DRE
6 KAM
6 MET
* Straż Podgórza
KowalstwoDrużyna książęca
Taktyka obronna8 ŻYW
4 DRE
* Straż Podgórza
* Tomaliańscy włócznicy
-
Kowalstwo10 MET
2 ZŁO
* Tomaliańscy piechurzy
Piechota: -1 MET
-Zaawans. Rzemiosło
Walka konna
Walka konna5 ŻYW
4 DRE
* Zakrzacka orda
* Zakrzaccy łucznicy konni
KowalstwoPancerz lamelkowy
Lasafaryzm6 ZŁO
3 KAM
* Kapłanki--
Zaawans. rolnictwo9 ŻYW
3 ZŁO
Farma: +k1 ŻYW-Hodowla winorośli
Mistrzowskie rolnictwo
Hodowla winorośli6 DRE
6 ZŁO
*WinnicaZaawans. rolnictwo-
Mistrzowskie rolnictwo12 ŻYW
4 DRE
5 ZŁO
Farma: można budować na Wzgórzachi StepachZaawans. rolnictwo-
Pancerz lamelkowy8 MET
6 ŻYW
6 ZŁO
* Zakrzaccy ciężkozbrojni jeźdźcyWalka konna-

Krasnoludowie

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Miotanie toporów6 MET
6 ZŁO
* Miotacze toporów--
Inżynieria6 DRE
6 KAM
6 MET
* Kusznicy
* Kusznicy z Hoshak-Grakhzul
* Inżynierowie
-Zaawans. inżynieria
Oblężenia
Broń drzewcowa8 DRE
4 MET
2 ZŁO
* Pikinierzy z Iktandu
* Halabardnicy
--
Mithrilowe zbroje10 MET
10 ZŁO
* Żelazna Straż z Flughtandu--
Hodowla niedźwiedzi12 ŻYW
8 ZŁO
* Niedźwiedzi jeźdźcy z BjorntanduPiwo-
Piwo8 ŻYW
6 ZŁO
* Berserkerzy
-1 Niechęci jednostek
--
Oblężenia6 DRE
6 KAM
5 ZŁO
* KatapultaInżynieriaBalisty
Balisty12 ZŁO
8 DRE
* BalistaOblężenia-
Zaawans. inżynieria14 DRE
8 MET
7 ZŁO
*Tunel
*Trebusz
*Wóz bojowy
Mach. Obl.: -1 DRE
InżynieriaMistrzowska inżynieria
Mistrzowska inżynieria7 MET
7 DRE
7 ZŁO
7 KAM
*Niszczyciel
Mach. Obl.: +2 Ataku
Zaawans. inżynieria-

Leonia

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Pobór6 ŻYW
8 ZŁO
* Chłopscy poborowi
* Myśliwi
Piechota:-1 ŻYW
--
Cech kowali7 MET
6 ZŁO
* Leońscy miecznicy
* Leońscy halabardnicy
-Zbroja końska
Cech kowali
Lekkozbrojni4 MET
4 DRE
5 ZŁO
*Jeźdźcy z Siwych Wzgórz
*Straż Chabru
--
Feudalizm7 KAM
7 ZŁO
* Leońscy rycerze
Farma, Wioska: +k1 ŻYW
-Zakony
Przywileje stanowe
Zbroja końska8 MET
8 ZŁO
*Straż Jeziora
*Leońscy konni zbrojni
Cech kowaliZakony
Zakony10 KAM
5 ZŁO
*Zamek zakonny
*Zakon Makowego Kwiatu
Zbroja końska
Feudalizm
-
Maszyneria6 ZŁO
6 DRE
6 MET
* Trebusz
* Leońscy kusznicy
Cech kowaliBudownictwo ceglane
Cła i podatki14 ZŁOTargowisko, Port: +k1 ZŁO--
Przywileje stanowe16 ZŁOCiężka kaw.: +2Ataku,+1 ZŁO, -1 NiechęciFeudalizm-
Budownictwo ceglane4 DRE
6 KAM
2 ZŁO
Budynki: -1 KAM, -1 DREMaszyneria-

Szymperium

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Jazda konna8 ŻYW
6 ZŁO
* Kawalerzyści
* Harcownicy
--
Dym12 MET
12 ZŁO
*Katapulta
* Harcownicy
-Miotacz dymu
Zaawans.Fortyfikacje
Zaawans. zastosowania dymu
Miotacz dymu6 MET
8 DRE
6 ZŁO
* Strzelcy dymowi
* Działo dymowe
Dym-
Gwardia Szymperatora9 ZŁO
9 MET
* Gwardia SzymperatoraMusztra-
Fortyfikacje12 KAM
4 ZŁO
* Saperzy
-Zaawans.fortyfikacje
Fortyfikacje polowe
Musztra4 MET
3 DRE
6 ZŁO
-1 Niechęci jednostek-Gwardia Szymperatora
Zaawans. fortyfikacje10 KAM
6 ZŁO
5 DRE
+2 Obrony dla TwierdzFortyfikacje
Dym
-
Oszczepy6 DRE
6 ZŁO
4 MET
Legioniści: +2 Ataku podczas ataku--
Fortyfikacje polowe6 KAM
6 DRE
4 ZŁO
*Obóz warownyFortyfikacje-
Zaawans. zastosowania dymu6 MET
8 ZŁO
* Zmylacz strzał
Dym-

Zaiszymie

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Musztra6 ŻYW
4 ZŁO
*Billmeni z Inglingfàr
*Pikinierzy z Galloighfàr
-Piki
Jeździectwo8 ŻYW
6 ZŁO
*Jeźdźcy z Inglingfàr
*Zwiadowcy
--
Techniki przetrwania4 ŻYW
3 DRE
4 ZŁO
*Sondońscy myśliwi--
Wodzostwo10ZŁO*Huskarlowie z Nouirfàr
-1 Niechęci jednostek
Zaawans. kowalstwoSagi
Piki8 DRE
3 MET
*Pikinierzy z GalloighfàrMusztra-
Zaawans. kowalstwo6 MET
3 ZŁO
*Miecznicy z Nouirfàr-Wodzostwo
Długie łodzie10 DRE
4 ZŁO
* Morscy najeźdźcy z Nouirfàr
Port: +k2 ZŁO
-Piractwo
Monastycyzm6 ZŁO*Mnisi
*Klasztor
--
Piractwo8 ZŁO+50% więcej zasobów podczas plądrowaniaDługie łodzie-
Sagi14ZŁO
6 MET
Ciężka piechota i Elita: +2AtakuWodzostwo-

Elfowie

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Elfowe pancerze6 ŻYW
4 ZŁO
*Elfowi wojownicy
*Elfowi ciężkozbrojni łucznicy
Elfowe kowalstwo-
Elfowe piki8 DRE
6 MET
4 ZŁO
*Bractwo GicElfowe kowalstwo-
Magia bojowa8 ZŁO*Magowie bojowi-Zaawans. magia
Zaawans. magia12 ZŁO*Elfowi czarownicyMagia Natury
Magia bojowa
-
Magia Natury10ZŁO*Druidzi
*Zagajnik
-Zaawans. magia
Wykorzenianie
Hodowla orłów
Ballady9 ZŁO*Elv-el DeithElfowe pancerze-
Hodowla orłów6 ZŁO
14 KAM
*Bojowe orłyMagia Natury-
Wykorzenianie8 DRE
6 ZŁO
*StarodrzewyMagia Natury-
Uprawa drzew10 DREFarma: można budować w lesie--
Elfowe kowalstwo8 MET
6 ZŁO
Piechota: -1 MET-Elfowe pancerze Elfowe piki

Dzikie ludy

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Bizonizm6 ZŁO*Goblińscy szamani
*Orkowi szamani
-Rytuały bitewne
Rytuały bitewne8 ZŁO*Orkowie berserkerzyBizonizm-
Konstrukcja6 DRE
2 ZŁO
*Hulajpole
*Hulajgorod
*Wielki taran
-Halabardy
Hodowla wilków10 ŻYW*Wargowie
*Lekkozbrojni wilczy jeźdźcy
-Rasy wargów
Rasy wargów12 ŻYW*Ciężkozbrojni wilczy jeźdźcy
*Wilczy łucznicy
Hodowla wilków-
Ujeżdżanie bizonów8 DRE
8 MET
*Bizoni jeźdźcy
*Bizony oblężnicze
--
Halabardy6 DRE
6 MET
*Orkowi halabardnicyKonstrukcja-
Szabrowane zbroje8 ZŁOPiechota: -2 METMetody łupienia-
Metody łupienia6 ZŁO+50% więcej zasobów podczas plądrowania-Szabrowane zbroje
Zaawans. łupiestwo
Zaawans. łupiestwo10 ZŁO+100% więcej zasobów podczas plądrowaniaMetody łupienia-

Cesarstwo

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Logistyka10 ZŁOPiechota: -1 ŻYW
Droga, Most: -2 ZŁO, -3 KAM
-Masowy pobór
Masowy pobór6 ŻYW
6 DRE
6 MET
*Poborowi pikinierzy
*Poborowi łucznicy
Logistyka-
Zaawans. broń drzewcowa8 DRE
8 MET
4 ZŁO
*Glewierzy-Mistrzowska broń drzewcowa
Mistrzowska broń drzewcowa10 DRE
8 MET
5 ZŁO
*Gwardia Koszwalska
*Sordstafierzy
Zaawans. broń drzewcowa-
Kapłaństwo6 ZŁO*Cesarscy kapłani
*Katedra
-Służba Nowicjatu
Służba Hierarchów
Służba Nowicjatu4 ZŁO*DiakoniKapłaństwoCesarska Inkwizycja
Służba Hierarchów6 ZŁO*Biskupi ze świtąKapłaństwoCesarska Inkwizycja
Cesarska Inkwizycja12 ZŁO*InkwizytorzySłużba Nowicjatu
Służba Hierarchów
-
Zbroja płytowa10 MET
4 ZŁO
*Ciężkozbrojni jeźdźcy
*Gwardia Koszwalska
--
Straż graniczna6 ŻYW
4 DRE
4 ZŁO
*Posterunek
*Wojska garnizonowe
--

Archipelag

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Najemnicy12 ZŁO*Najemni knechci
*Najemni kusznicy
--
Produkcja gargulców10 KAM
4 ZŁO
*GargulceMagiczna produkcja-
Przywoływanie6 ZŁO*Chochliki
*Demoniczne sługi
--
Magiczna produkcja5 ZŁO--Produkcja gargulców
Produkcja golemów
Produkcja golemów10 ZŁO*Kamienne golemyMagiczna produkcja
Mechanika
Zaawans. produkcja golemów
Zaawans. produkcja golemów10 ZŁO*Żelazne golemy
*Kamienne golemy
Produkcja golemów-
Zaawans. magia7 ZŁO*Magowie-Mistrzowska magia
Transmutacja
Mistrzowska magia5 ZŁO
5 MET
5 DRE
*ArcymagowieZaawans. magia-
Transmutacja20 ZŁOWieża magów: pozwala na handel (k6)Zaawans. magia-
Mechanika8 ZŁO*Gremliny inżynierowieProdukcja golemów-

Rzesza

NazwaKosztDziałanieWymagaProwadzi do
Czworobok piechoty6 ŻYW
6 ZŁO
*ReichsknechciWojska miejskie-
Odlewnictwo12 MET
4 ZŁO
*Cesarscy halabardnicy
Piechota: -1 MET
-Miecze dwuręczne
Zbroje kawalerii
Kusze
Wojna na morzu6 ZŁO
8 DRE
*Marynarze--
Gwardia12 ZŁO*TrabanciMiecze dwuręczne-
Wojska miejskie4 ZŁO
10KAM
*Stadtknechci
Piechota: -1 ŻYW
-Czworobok piechoty
Kusze5 DRE
5 MET
5 ZŁO
*Cesarscy kusznicy
*Kusznicy konni
Odlewnictwo-
Miecze dwuręczne8 MET
2 ZŁO
*DoppelsöldnerzyOdlewnictwoGwardia
Zbroje kawalerii10 MET
4 ZŁO
*Cesarscy rajtarzyOdlewnictwoDragonia
Dragonia7 ŻYW
7 ZŁO
*Cesarscy dragoniZbroje kawalerii-
Wojska najemne15 ZŁO *Izba najemników--
mm/k_k2technologielista.txt · ostatnio zmienione: 2014/10/26 18:18 przez patryk