Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:wlocznie

Włócznie

Wszystkie Włócznie zadają dwukrotnie większe obrażenia przeciwko długim lub większym przeciwnikom i Jeźdźcom. Broń drzewcowa obala przeciwnika przy obrażeniach krytycznych.

NazwaTypKlasaMateriałZasięgPOObrażenia krytyczneWartość (MNT)WymaganiaMasaWystępowanieUwagi
DzidaWłócznia, dwuręcznyprostyDrewno, kamień, zwykły2(k20+6) 7-26405000Włócznia 42.5Delta Filipu-
Kamienna włóczniaWłócznia, dwuręcznyprostyKamień, drewno, zwykły2(k8) 1-8202000-3Delta Filipu-
Bambusowa włóczniaWłócznia, dwuręcznyprostyBambus, żelazo, zwykły2(k8+4) 5-12303000Włócznia 11.5Delta Filipu-
Spiżowa włóczniaWłócznia, dwuręcznynormalnyDrewno, spiż, zwykły2(k14+10) 11-24405000Włócznia 33Szymperium-
Żelazna włóczniaWłócznia, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k14+24) 25-38507000Włócznia 44Wszędzie-
Włócznia myśliwskaWłócznia, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k20+15) 16-356012000Włócznia 85Wszędzie+50% PO przeciw Stworzeniom Leśnym i Stepowym
Stalowa włóczniaWłócznia, dwuręcznymisternyDrewno, stal, zwykły2(2k20+18) 20-608016000Włócznia 104.5Wszędzie-
Srebrzona włóczniaWłócznia, dwuręcznymisternyDrewno, stal, srebro, zwykły2(2k12+28) 30-5210018000Włócznia 155Wszędzie+100% PO przeciwko Wilkołakom
Mithrilowa włóczniaWłócznia, dwuręcznymisternyMithril, drewno, magiczny2(k12+64) 65-7612020000Włócznia 202.5Miasta krasnoludów-
WidłyWłócznia, dwuręcznyprostyDrewno, żelazo, zwykły2(k8+2) 3-10252000-2.5Wszędzie poza stepem-
Żelazne widły bojoweWłócznia, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k8+12) 13-20354000Włócznia 21.5Leonia, Cesarstwo, Rzesza-
Żelazny sierpakBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k20+19) 20-39605000Włócznia 53Inglingfar-
Stalowy sierpakBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, stal, zwykły2(k20+29) 30-49807000Włócznia 73.5Inglingfar-
Żelazna kosa bojowaBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k24+6) 7-30404000Włócznia 14Wszędzie-
Stalowa kosa bojowaBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, stal, zwykły2(k24+18) 19-42608000Włócznia 34.5Wszędzie-
Żelazna gizarmaBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k12+12) 13-24356000Włócznia 32.5Wszędzie-
Stalowa gizarmaBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, stal, zwykły2(k12+22) 23-34507500Włócznia 63Wszędzie-
Żelazna glewiaBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k20+18) 19-38557000Włócznia 74Cesarstwo, Dzikie kraje-
Stalowa glewiaBroń drzewcowa, dwuręcznymisternyDrewno, stal, zwykły2(k20+36) 37-567514000Włócznia 133.5Cesarstwo, Dzikie kraje-
Żelazna voulgaBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(2k12+12) 14-36508000Włócznia 92.5Leonia, Dzikie kraje-
Stalowa voulgaBroń drzewcowa, dwuręcznymisternyDrewno, stal, zwykły2(3k12+12) 15-48759000Włócznia 113Leonia, Dzikie kraje-
Żelazny sordstafBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2-3(k30+14) 15-447512000Włócznia 125Cesarstwo-
Stalowy sordstafBroń drzewcowa, dwuręcznymisternyDrewno, stal, zwykły2-3(k30+28) 29-5810016000Włócznia 156Cesarstwo-
Żelazny goedendagBroń drzewcowa, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k20+10) 11-30404000Włócznia 24Leonia, Cesarstwo, Rzesza, Dzikie kraje-
Stalowy goedendagBroń drzewcowa, dwuręcznymisternyDrewno, stal, zwykły2(k20+15) 16-35506000Włócznia 45Leonia, Cesarstwo, Rzesza, Dzikie kraje-
Żelazne szydłoWłócznia, dwuręcznyprostyDrewno, żelazo, zwykły2-3(k10+15) 16-25403500Włócznia 13.5Wszędzie-
Stalowe szydłoWłócznia, dwuręcznynormalnyDrewno, stal, zwykły2-3(k10+25) 26-35505000Włócznia 34Wszędzie-
Bambusowa lancaWłócznia, jednoręcznyprostyBambus, żelazo, zwykły2(k20+14) 15-34507000Włócznia 41.5Delta Filipu, Imperium-
Żelazna lancaWłócznia, jednoręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k20+28) 29-48708000Włócznia 62.5Wszędzie-
Stalowa lancaWłócznia, jednoręcznynormalnyDrewno, stal, zwykły2(k20+42) 43-62909000Włócznia 83.5Wszędzie-
Żelazna kopiaWłócznia, jednoręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2(k30+10) 11-401203000Włócznia 65Leonia, Cesarstwo, RzeszaMożna użyć tylko do szarży
Stalowa kopiaWłócznia, jednoręcznynormalnyDrewno, stal, zwykły2(k30+30) 31-601605000Włócznia 126Leonia, Cesarstwo, RzeszaMożna użyć tylko do szarży
Srebrzona kopiaWłócznia, jednoręcznymisternyDrewno, stal, srebro, zwykły2(k30+50) 51-802008000Włócznia 187LeoniaMożna użyć tylko do szarży, +100% PO przeciwko Wilkołakom
Żelazna halabardaBroń drzewcowa, dwuręcznymisternyDrewno, żelazo, zwykły2(k12+28) 29-406010000Włócznia 105Wszędzie-
Stalowa halabardaBroń drzewcowa, dwuręcznymisternyDrewno, stal, zwykły2(k12+56) 57-689018000Włócznia 155.5Wszędzie-
Mithrilowa halabardaBroń drzewcowa, dwuręcznymisternyMithril, drewno, magiczny2(k20+70) 71-9011022000Włócznia 203Miasta krasnoludów-
Żelazna pikaWłócznia, dwuręcznynormalnyDrewno, żelazo, zwykły2-3(k12+15) 16-27404000Włócznia 44Wszędzie-
Stalowa pikaWłócznia, dwuręcznynormalnyDrewno, stal, zwykły2-3(k12+30) 31-42708000Włócznia 84.5Wszędzie-
Mithrilowa pikaWłócznia, dwuręcznymisternyMithril, drewno, magiczny2-3(k12+50) 51-6210016000Włócznia 123Miasta krasnoludów-

Modyfikatory zużycia

  • Nowy: barak modyfikacji
  • Zużyty: -25% wartości -5 PO -25% Obr. kr.
  • Zardzewiały: - 50% wartości -10 PO -50% Obr. kr.

Modyfikatory jakości

  • Nędzny: -20% wartości -5 PO -5 Obr. kr. +0,5 masa
  • Prosty: brak modyfikacji
  • Dobry: +50% wartości +5 PO +5 Obr. kr.
  • Doskonały: +100% wartości +10 PO +10 Obr. kr. -0,5 masa
  • Pierwrzorzędny: +150% wartości +15 PO +20 Obr. kr.

Modyfikatory produkcji

  • Krasnoludzki: +100% wartości +12PO +50% Obr. kr.
  • Orkowy -25% wartości -5PO -25% Obr. kr. +0,5 waga
  • Leoński +10% wartości +10% Obr. kr.
  • Szymski +5PO +25% Obr. kr.
  • Nouirfarski +50% wartości +16PO

Zobacz też

mm/wlocznie.txt · ostatnio zmienione: 2014/09/10 09:27 przez ghi