Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:przedsciezka

Przedścieżka

Original file

Są to zaklęcia będące kombinacją kilku różnych szkół, dlatego Gracze muszą posiadać dowolną Różdżkę albo Kostur, by móc je poznawać.

Poziom zaklęcia zależy od dowolnej szkoły magii.

Skrót WSM oznacza wszystkie szkoły magii (sumę umiejętności wszystkich szkół magii Gracza).

Odepchnięcie

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:40 Mana

Działanie:Magiczna siła odrzuca wszystkich stojących wokół Gracza przeciwników na odległość 1;2;3 pól, zadając każdemu (WSM+5); (WSM+10); (WSM+15) PO.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Chmura kwasu

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:20 Mana

Działanie:Tworzy chmurę kwasu o promieniu 1 pola w wybranym miejscu, a wszystkie postaci wewnątrz otrzymują (WSM+k10); (WSM+k20); (WSM+k30) PO od kwasu, a ich metalowe przedmioty zostają uszkodzone i spadają o jedną; dwie; trzy pozycje modyfikatorów zużycia.

Wartość:8000 MNT i 3 PR

Magiczny Pocisk

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Bojowe

Poziom:Łatwe; 10/15

Koszt:15 Mana

Działanie:Gracz zadaje 1 przeciwnikowi (WSM+k8); (WSM+k8*2); (WSM+k8*3) PO.

Wartość:10000 MNT i 3 PR

Portal

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Podróżne

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Tworzy na danym polu portal, utrzymujący się przez 14;21;28 dni. Gracz i jego sojusznicy są w stanie podróżować między istniejącymi portalami bez utraty kolejki. Pozostali Gracze także mogą skorzystać z istniejących portali.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Telekineza

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Podróżne

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:45 Mana

Działanie:Gracz jest w stanie magicznie przetransportować przedmioty ze swojego ekwipunku do ekwipunku innego Gracza bądź do miasta w promieniu (WSM/2); (WSM); (2*WSM) oczek.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Perswazja

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Bojowe/Podróżne

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Rzucone podczas walki na przeciwnika o poziomie niższym lub równym niż (WSM/3); (WSM/2); (WSM) nakłania go do przejścia na stronę Gracza. Rzucone podczas wypełniania zadań nakłania rozmówcę do spełnienia woli Gracza (efekt zależny od MG).

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Rozbrojenie

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:40 Mana

Działanie:Gracz jest w stanie wytrącić broń z rąk przeciwnika posiadającego takową, jeżeli jego poziom jest niższy bądź równy (WSM/3); (WSM/2); (WSM) Gracza.

Wartość:12000 MNT i 4/6/8 PR

Przemiana

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Podróżne

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:45 Mana

Działanie:Zamienia wybrany przedmiot w ekwipunku gracza na złoto (bryłki), a dokładniej (60+WSM/2); (70+WSM/2); (80+WSM/2) procent wartości przedmiotu, nie więcej niż 100% wartości przedmiotu.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Transmutacja

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Podróżne

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Zamienia wybrany przedmiot w ekwipunku Gracza na losowy przedmiot o takiej samej bądź zbliżonej (±1000 MNT; +1000 MNT; +2000 MNT) wartości.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Utworzenie glifu

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Podróżne/ Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Gracz może utworzyć wybrany dostępny dla niego glif na dowolnym polu walki. Ulegnie on detonacji, kiedy wróg dotknie glifu (stanie na polu sąsiadującym). Na mapie podróży Gracz także może utworzyć glif, który zostanie zdetonowany, gdy przejdzie obok niego inny Gracz. Nie można stawiać glifów w miastach.

Glify dostępne w zależności od poziomu zaklęcia:

  1. Poziom 1:
    1. Ognisty glif ([WSM+ 10] PO od ognia w zasięgu 1, [k12] PO co turę/4 tury)
    2. Wodny glif ([WSM+ 5] PO od wody w zasięgu 2, +50% PO od błyskawic/4 tury)
  2. Poziom 2:
    1. Lodowy glif ([2*WSM+ 10] PO od lodu w zasięgu 1, -4 do Szybkości/4 tury)
    2. Glif błyskawic ([2*WSM+ 20] PO od błyskawic w zasięgu 1)
  3. Poziom 3:
    1. Zatruty glif ([2*WSM+ 10] PO od trucizny w zasięgu 1, [k20] PO co turę/12 tur)
    2. Paraliżujący glif ([3*WSM+ 10] PO magicznych w zasięgu 1, wstrzymuje w miejscu na 5 tur)

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Szczękościsk

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Bojowe

Poziom:Trudne; 15/20

Koszt:50 Mana

Działanie:Rzucone na przeciwnika o poziomie niższym lub równym niż (WSM /3); (WSM /2); (WSM) nie pozwala mu rzucać żadnych zaklęć na czas 3;4;5 tur.

Wartość:12000 MNT i 4 PR

Święty Gniew Kalifa

Szkoła:Przedścieżka

Typ:Bojowe

Poziom:Tajemne; 25/30

Koszt:90 Mana

Działanie:Gracz zadaje (2*WSM); (k4*WSM); (k6*WSM) PO wszystkim przeciwnikom, zmniejsza ich PO i POb o 75%, oślepia 50% przeciwników, a także zwiększa PO gracza o 200% na czas 4; 6; 8 tur.

Wartość:20000 MNT i 7 PR

Zobacz też

mm/przedsciezka.txt · ostatnio zmienione: 2014/04/14 17:05 przez patryk