-
-
- Kategorie artykułów:
-
Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
To jest stara wersja strony!
MM | |
Klasa | Alchemik |
Klasa ogólnodostępna | |
Premie | |
MM2 | |
Klasa | Alchemik |
Dostępna dla ras | Czarny ork Faun (MM2) Gnoll Karzeł (MM2) Kazach Krasnolud Południa Krasnolud Północy Leończyk Leśny elf Mongoł (MM2) Niziołek Półgoblin Szymianin Tomalianin Wołoch Zakrzacjanin |
Premie | +1 do Inteligencji -1 do Szybkości +3 do Alchemii +1 do Magii Natury -1 do Kuszy -1 do Łuku |
Alchemik jest jedną z klas dostępnych w MM2. Pojawił się po raz pierwszy w tSW. Wybór tej rasy zapewnia Graczowi premię do Szybkości, i Łuku, obniżając Nawigację.
Mongołowie to lud pochodzenia ałtajskiego. Według legend, Mongołowie zamieszkiwali stepy na terenie Mongolii już w czasach Ery Dobrej Ciemności. Są niscy, krępej budowy, skośnoocy, czarnowłosi. Niezwykle wytrzymali na głód i zmęczenie, żyją w przenośnych jurtach trudniąc się pasterstwem. Mongołowie słyną z okrucieństwa podczas bitew, a ich Gwardziści Chana są formacją szerzącą strach w sercach przeciwników.
Najlepszymi klasami dla Mongoła są Łucznik, Łowca oraz potężny Gwardzista Chana. Każdy Mongoł będzie szybszy niż przedstawiciele danej klasy innych ras. Naturalnym sposobem walki jest łuk, co może być bazą do stworzenia ciekawej postaci biegłej w walce na odległość.
Łucznik konny pozwala zachować mobilność na polu walki. Stepowa dieta wyraźnie nakierowuje Gracza na środki, którymi powinien się leczyć. Przywołanie hordy może okazać się bardzo przydatne w dużych bitwach.