Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:barbarzynca

To jest stara wersja strony!


Barbarzyńca

MM2
KlasaBarbarzyńca
Dostępna dla rasCzarny ork
Glág
Gnoll
Krasnolud Północy
Półgoblin
Wołoch
Premie+2 do Siły
+2 do Wytrzymałości
-2 do Inteligencji
-2 do Charyzmy
+2 do Broni obuchowej
+2 do Walki wręcz
-1 do Lekkiego Pancerza
-1 do Ciężkiego Pancerza

Barbarzyńca jest jedną z klas dostępnych w MM2. Pojawił się po raz pierwszy w tSW.

Opis

Barbarzyńcy to dzicy i samotni wojownicy przemierzający dzicz w poszukiwaniu przeciwników. Całkowicie odrzucają inne formy rozwiązania konfliktu niż przemoc fizyczna. Jedyną wartością jest dla nich siła i sprawność w walce, przy czym od finezyjnej szermierki wolą proste i skuteczne zadawanie jak najmocniejszych ciosów.

Sugerowane rasy

Barbarzyńca jest mało dostępną klasą. Najsilniejsi barbarzyńcy to Krasnoludowie Północy, lecz każda z dostępnych ras doskonale pasuje do tej klasy, zapewniając pewną swobodę w sposobie gry (np. Barbarzyńca Półgoblin będzie także znał się na pułapkach). Barbarzyńcy mają bardzo niską Charyzmę oraz Inteligencję- często zaczynają z jednym z tych współczynników na poziomie zerowym lub nawet ujemnym (Półgoblin), dlatego nie nadają się na przywódców drużyny.

Talenty klasowe

Większość talentów jest aktywowana i służy zadawaniu większych obrażeń (lub zadawaniu ich kilku postaciom naraz). Barbarzyńcy potrafią wpadać w Bojowy szał lub Amok, co jest niebezpieczne dla każdego, kto znajdzie się w ich zasięgu. Jedynie naprawdę doskonale wyszkoleni wojownicy są w stanie pokonać wściekłego barbarzyńcę.

Zobacz też

mm/barbarzynca.1397655425.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/04/16 15:37 przez patryk