Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:hindus

Hindus

RasaHindus
Premie+1 do Percepcji
+1 do Inteligencji
+1 do Szybkości
-1 do Wytrzymałości
+2 do Odporności
+1 do Rzemieślnictwa
+1 do Mechaniki
-1 do Kuszy
-1 do Pierwszej Pomocy
-1 do Nawigacji
Dostępne klasyBard
Czarnoksiężnik
Druid
Iluzjonista
Kapłan
Kupiec
Łotrzyk
Łowca
Łupieżca
Mag
Medyk
Mistyk
Mnich
Nekromanta
pandit
Robotnik
Rzemieślnik
Uzdrowiciel
Zbrojny
Złodziej
Najpopularniejsza religiaHinduizm
Islam
Sikhizm
JęzykHindi
Angielski
Urdu
Bengalski

Hindus jest jedną z ras dostępnych w MM 3. Wybór tej rasy zapewnia Graczowi całkiem przyzwoite premie (w tym dużą do odporności), a kary są mało dotkliwe.

Opis

Po Wielkim Zamachu Indie stały się miejscem straszliwej katastrofy nuklearno-ekologicznej, w wyniku której większą część subkontynentu pokryła zmutowana dżungla pełna dzikich bestii. Pozostałe obszary stały się pustynią. Niewielka ilość ludności przeżyła na północy i zachodzie kraju, tworząc wyizolowane społeczności.

Preferowane klasy

Hindusi doskonale spełniają się w rolach magicznych, jako Łowcy lub Łotrzykowie. Są jedną z niewielu ras, mogących wybrać między Robotnikiem a Rzemieślnikiem. Specjalną klasą Hindusa jest Pandit- mędrzec i uczony, posiadający także doświadczenie praktyczne.

Talenty rasowe

Sadhu przyda się każdemu rzucającemu zaklęcia. Jogin i Bierny opór zwiększają potencjał obronny. Kalaripayattu, Kirpan, Ośmioręki i Ofiara Kali przydają się podczas walki. Sen Wisznu pozwala usypiać przeciwników.

Zobacz też

mm/hindus.txt · ostatnio zmienione: 2014/10/09 15:34 przez patryk