-
-
- Kategorie artykułów:
-
Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.
To jest stara wersja strony!
Klasa | Dostępna dla | Premie do Współczynników | Premie do Umiejętności | Zdolności | Talenty klasowe |
---|---|---|---|---|---|
Alchemik | Chińczyk Jakut Kirgiz Koreańczyk Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT -1 SZY | +3 do Alchemii +1 do Odporności -1 do Kuszy -1 do Łuku | Może zdobywać składniki Może przyrządzać preparaty alchemiczne Nie może używać Ciężkiego Sprzętu Nie może używać Karabinów Nie może używać Długiego Ostrza Nie może używać Kuszy Nie może nosić Pancerzy | Talenty Alchemika (MitM) |
Barbarzyńca | Jakut | +2 SIŁ +2 WYT -2 INT -2 PER | +2 do Broni obuchowej +2 do Walki wręcz -1 do Lekkiego Pancerza -1 do Ciężkiego Pancerza | Nie może używać Broni dystansowej Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Barbarzyńcy (MitM) |
Bard | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INC +2 SZCZĘ -2 WYT -1 SIŁ | +1 do Krótkiego ostrza +1 do Skradania się +1 do Uników -1 do Przetrwania | Nie może nosić Ciężkich Pancerzy Nie może używać Włóczni Nie może używać broni palnej | Talenty Barda (MitM) |
Czarnoksiężnik | Chińczyk Jakut Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT -1 SZY | +3 do Zaklinania +1 do Arkanów -1 do Alchemii -1 do Pierwszej Pomocy | Nie może nosić Pancerzy Nie może używać Broni dystansowej Może używać tylko Kosturów Może rzucać łatwe Zaklęcia dowolnej szkoły | Talenty Czarnoksiężnika (MitM) |
Druid | Chińczyk Koreańczyk Mandżur Ujgur Uzbek | +1 INT -1 INC | +3 do Magii Natury +1 do Przetrwania -1 do Lekkiego Pancerza -1 do Ciężkiego Pancerza | Nie może nosić Pancerzy Nie może używać Broni dystansowej Może używać tylko Kosturów Może rzucać tajemne Zaklęcia szkoły Natury | Talenty Druida (MitM) |
Gwardzista Chana | Mongoł | +1 SIŁ -1 INT | +1 do Łuku +1 do Długiego Ostrza +1 do Ciężkiego Pancerza -1 do Arkanów -1 do Alchemii | Nie może używać Broni palnej Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Gwardzisty Chana (MitM) |
Iluzjonista | Chińczyk Jakut Kazach Kirgiz Koreańczyk Mandżur Mongoł Tadżyk Ujgur Uzbek | +1 INT +1 PER -1 SIŁ -1 WYT | +3 do Magii Iluzji -1 do Broni Obuchowej | Nie może nosić Pancerzy Nie może używać Broni dystansowej Może używać tylko Kosturów Może rzucać tajemne Zaklęcia szkoły Iluzji | Talenty Iluzjonisty (MitM) |
Kapłan | Kazach | +2 INC +1 INT -1 SIŁ -1 SZY -1 ZRĘ | +1 do Arkanów +1 do Pierwszej Pomocy | Może używać Modlitw Nie może nosić Pancerzy Nie może używać Broni dystansowej Może rzucać Zaklęcia Przedścieżki | Talenty Kapłana (MitM) |
Kusznik | Chińczyk Koreańczyk Mandżur | +1 ZRĘ -1 SZCZĘ | +2 do Kuszy +1 do Krótkiego Ostrza -1 do Włóczni | Może używać tylko Krótkiego Ostrza do walki wręcz Nie może rzucać Zaklęć | Talenty Kusznika (MitM) |