Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:talenty_mnicha_mitm

Talenty Mnicha (MitM)

Pięść energii

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia dodatkowe (+k6) do PO podczas walki bez broni, które są odejmowane do Many Gracza. Działa jedynie, jeśli Gracz posiada wystarczającą ilość Many.

Pięść w imię sprawiedliwości i pokoju

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia on +10% PO podczas walki wręcz przeciwko Złym postaciom.

Pomoc potrzebującym

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 6 PA
Działanie:

  • Gracz pojawia się na polu sąsiadującym z wybranym sojusznikiem.

Słowa otuchy

Typ: Aktywowany
Czas działania: 5 tur
Koszt: 8 PA
Działanie:

  • Wszyscy sojusznicy otrzymują premię +(INT+k20) do PO.
  • Wszyscy sojusznicy otrzymują premię +(INT) do POb.
  • Wszyscy sojusznicy otrzymują premię +2 SZY.

Stalowa pięść

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 4 PA
Działanie:

  • Gracz wykonuje atak bez broni, zadając trzykrotnie większe obrażenia.

Trening ciała

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia odporność na choroby, trucizny i rany.

Trening umysłu

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia odporność na negatywne efekty psychiczne i zmysłowe pochodzące z zaklęć, Talentów i umiejętności, takie jak Strach, Oślepienie, Pijany, Berserk, Halucynacje itd.

Uświadomienie

Typ: Aktywowany
Czas działania: 4 tury
Koszt: 10 PA
Działanie:

  • Wszyscy sojusznicy w promieniu 2 pól od Gracza stają się odporni na efekty zmysłów pochodzące od zaklęć, Talentów i umiejętności (Strach, Oślepienie, Pijany, Berserk, Halucynacje itd.).

Wężowe ruchy

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia +20% szans na odparcie ataku.

Zbroja łaski

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom/2) tur
Koszt: 12 PA
Działanie:

  • Zapewnia +PŁ do POb.

Zobacz też

mm/talenty_mnicha_mitm.txt · ostatnio zmienione: 2017/02/09 19:05 przez patryk