Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:talenty_paladyna_mitm

Talenty Paladyna (MitM)

Boski bastion

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zmniejsza otrzymywane od Nieumarłych obrażenia o -20%.

Inkwizycja

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zwiększa zadawane Nieumarłym obrażenia o +20%.

Młot sprawiedliwości

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast/unieruchomienie (Poziom/3) tur
Koszt: 14 PA
Działanie:

  • Gracz wykonuje atak wręcz zadający Ciężką Ranę i obrażenia krytyczne.
  • Cel zostaje unieruchomiony.

Oślepiające światło

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom/3) tur
Koszt: 12 PA
Działanie:

  • Oślepia wszystkie Złe postaci w zasięgu 2 pól.
  • Tworzy źródło silnego światła o zasięgu 4 pól.

Poświęcenie

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom/2) tur
Koszt: 6 PA
Działanie:

  • 50% PO zadanych celowi zostaje zadanych Paladynowi, oszczędzając cel (tzn. on nie otrzymuje obrażeń).
  • Każdy przyjęty atak zapewnia +1 PŁ dla Paladyna.

Praworządny gniew

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia dodatkowe +2 PO za każdym razem, gdy sojusznik otrzymuje obrażenia od Złych postaci. Premia zanika po zakończeniu walki.

Religijna aura

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Wszyscy sojusznicy w promieniu 1 pola są całkowicie odporni na negatywne efekty Interwencji i Modlitw.

Święta Tarcza

Typ: Aktywowany
Czas działania: (1+k4) tur
Koszt: 20 PA
Działanie:

  • Cel staje się odporny na ataki fizyczne i magiczne.

Święte Słowo

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 15 PA
Działanie:

  • Zadaje (k20+3*Poziom) PO wszystkim Złym postaciom w zasięgu 5 pól.

Żarliwy obrońca

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zmniejsza otrzymywane obrażenia o -10%.
  • Pierwszy atak w czasie walki, który zabiłby Gracza, jest ignorowany i przywraca Graczowi 10% maksymalnego HP.

Zobacz też

mm/talenty_paladyna_mitm.txt · ostatnio zmienione: 2017/02/09 19:05 przez patryk