Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:talenty_uzdrowiciela_mitm

Talenty Uzdrowiciela (MitM)

Aura uzdrowiciela

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia odzyskanie +3 HP/turę każdemu sojusznikowi w promieniu 1 pola.

Mistrz życia

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Koszt nauki zaklęć ze ścieżki życia jest o -2 PR niższy. Minimalny koszt nauki zaklęcia wynosi 1 PR.

Podtrzymanie przy życiu

Typ: Aktywowany, reakcja
Czas działania: (2+k4) tur
Koszt: 20 PA
Działanie:

  • Jeśli któryś z sojuszników ma umrzeć, po użyciu tego Talentu pozostanie on przy życiu, będzie jednak nieprzytomny i otrzyma Poważną Ranę. W tym czasie może zostać uzdrowiony. Jeżeli umierający Gracz nadal będzie miał mniej niż 0 HP gdy minie czas działania Talentu, rozpoczyna agonię.

Przywrócenie sił

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 6 PA
Działanie:

  • Przywraca celowi +(Poziom+Inteligencja+k20) HP.

Ukojenie

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 15 PA
Działanie:

  • Usuwa wszelkie negatywne efekty z celu, pochodzące od zaklęć, trucizn, chorób, Talentów i umiejętności.

Uzdrowienie

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 10 PA
Działanie:

  • Przywraca (k10*10)% HP sąsiadującego celu.

Wiedza uzdrowiciela

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Skuteczność leczenia przedmiotami i miksturami jest o +20% wyższa.

Wyleczenie choroby

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 16 PA
Działanie:

  • Całkowicie leczy sąsiadujący cel ze wszystkich chorób.

Wzmocnienie odporności

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom/2) tur
Koszt: 16 PA
Działanie:

  • Cel staje się odporny na trucizny, choroby i rany.
  • Cel otrzymuje jedynie 50% PO.

Zasklepienie ran

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 12 PA
Działanie:

  • Leczy wszystkie rany sąsiadującego celu.

Zobacz też

mm/talenty_uzdrowiciela_mitm.txt · ostatnio zmienione: 2017/02/09 19:07 przez patryk