Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:talenty_zbrojnego_mitm

Talenty Zbrojnego (MitM)

Mistrz ciężkiej broni

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia +25% PO podczas walki bronią dwuręczną.
  • Zapewnia obalenie przeciwników przy obrażeniach krytycznych podczas walki bronią dwuręczną.

Mistrz tarczy

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia +(Tarcza)% szans na odparcie ataku, jeśli Gracz używa tarczy.

Natarcie

Typ: Aktywowany
Czas działania: natychmiast
Koszt: 12 PA
Działanie:

  • Gracz wykonuje atak wręcz wybranego przeciwnika, otrzymując premię +10% PO/pole za każde pole przebyte w danej turze.

Nieugięty obrońca

Typ: Aktywowany
Czas działania: (Poziom/2) tur
Koszt: 16 PA
Działanie:

  • Przeciwnicy nie mogą przemieścić się obok Gracza (przez pola sąsiadujące z Graczem).

Nieustępliwa postawa

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia całkowitą odporność na wszystkie efekty Zdolności, Talentów, Zaklęć itd. powodujące przemieszczenie lub obalenie Gracza. Jeśli akcja zawiera kilka składowych, to ignorowany jest jedynie efekt obalenia/przemieszczenia.

Osłonięcie tarczą

Typ: Aktywowany, reakcja
Czas działania: natychmiast
Koszt: 8 PA
Działanie:

  • Gracz odpiera atak skierowany w sąsiadującego sojusznika posiadaną tarczą.

Rąbanina

Typ: Aktywowany
Czas działania: 3 tury
Koszt: 16 PA
Działanie:

  • Gracz atakuje wszystkich przyległych wrogów i zadaje Ciężką Ranę podczas każdego ataku wręcz.

Technika walki

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia +(Siła) PO podczas walki bronią białą.

Specjalizacja pancerza

Typ: Pasywny
Działanie:

  • Zapewnia +10% POb podczas noszenia typu pancerza wybranego przez Gracza (Lekki/Ciężki). Wyboru można dokonać tylko raz.

Żelazne ciało

Typ: Aktywowany
Czas działania: 5 tur
Koszt: 12 PA
Działanie:

  • Zapewnia +(Siła+Wytrzymałość) POb.

Zobacz też

mm/talenty_zbrojnego_mitm.txt · ostatnio zmienione: 2017/02/09 19:07 przez patryk