Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:etiop

Etiop

RasaEtiop
Premie+1 do Szybkości
+1 do Wytrzymałości
+1 do Charyzmy
-1 do Zręczności
+1 do Magii Mistycznej
+1 do Alchemii
-1 do Nawigacji
Dostępne klasyAlchemik
Bard
Czarnoksiężnik
Kapłan
Kupiec
Łotrzyk
Łowca
Łucznik
Łupieżca
Mag
Mistyk
Mnich
Paladyn
Rzemieślnik
Szaman
Uzdrowiciel
Wojownik
Złodziej
Najpopularniejsza religiaEtiopski Kościół Ortodoksyjny
JęzykGyyz
Amharski
Oromo

Etiop jest jedną z ras dostępnych w MM 3. Wybór tej rasy zapewnia Graczowi premię do Wytrzymałości, Szybkości, Charyzmy. Magii Mistycznej i Alchemii, obniżając Zręczność, a także Nawigację.

Opis

Etiopia jako jedyne państwo w Afryce zachowało względną integralność, nie rozpadając się na wiele małych państewek (lub wiosek-państw).

Preferowane klasy

Etiopi są szybcy, wytrzymali i ujmujący. Znają się na magii mistycznej i alchemii, dlatego doskonale nadają się na Mistyków, Szamanów lub Alchemików. Są dobrymi Kupcami i Wojownikami.

Talenty rasowe

Wiele Talentów jest wybitnie obronnych- do nich należy Błogosławieństwo Arki, Opieka Cesarza czy Obronna ręka. Dzięki Urodzonemu Biegaczowi Gracz może poruszać się szybciej pieszo. Beta Izrael powoduje, że Gracz jest uznawany za Wyznawcę, co w niektórych rejonach może być bardzo korzystne.

Zobacz też

mm/etiop.txt · ostatnio zmienione: 2014/10/08 21:40 przez patryk