Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:etiop

To jest stara wersja strony!


Etiop

RasaEtiop
Premie+1 do Szybkości
+1 do Wytrzymałości
+1 do Charyzmy
-1 do Zręczności
+1 do Magii Mistycznej
+1 do Alchemii
Nawigacji
Dostępne klasyAlchemik
Bard
Czarnoksiężnik
Kapłan
Kupiec
Łotrzyk
Łowca
Łucznik
Łupieżca
Mag
Mistyk
Mnich
Paladyn
Rzemieślnik
Szaman
Uzdrowiciel
Wojownik
Złodziej
Najpopularniejsza religiaEtiopski Kościół Ortodoksyjny
JęzykGyyz
Amharski
Oromo

Etiop jest jedną z ras dostępnych w MM 3. Wybór tej rasy zapewnia Graczowi premię do Wytrzymałości, Szybkości, Charyzmy. Magii Mistycznej i Alchemii, obniżając Zręczność, a także Nawigację.

Opis

Etiopia jako jedyne państwo w Afryce zachowało względną integralność, nie rozpadając się na wiele małych państewek (lub wiosek-państw).

Preferowane klasy

Etiopi są szybcy, wytrzymali i ujmujący. Znają się na magii mistycznej i alchemii, dlatego doskonale nadają się na Mistyków, Szamanów lub Alchemików. Są dobrymi Kupcami i Wojownikami.

Talenty rasowe

Wiele Talentów jest wybitnie obronnych- do nich należy Błogosławieństwo Arki, Opieka Cesarza czy Obronna ręka. Dzięki Urodzonemu Biegaczowi Gracz może poruszać się szybciej pieszo. Beta Izrael powoduje, że Gracz jest uznawany za Wyznawcę, co w niektórych rejonach może być bardzo korzystne.

Zobacz też

mm/etiop.1412797200.txt.gz · ostatnio zmienione: 2014/10/08 21:40 przez patryk