Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:wyznawca

Wyznawca

RasaWyznawca
Premie+2 do Inteligencji
+1 do Charyzmy
+1 do Szczęścia
-1 do Siły
-1 do Szybkości
+6 do Handlu
-1 do Długiego Ostrza
-1 do Krótkiego Ostrza
-1 do Włóczni
-1 do Broni Obuchowej
Dostępne klasyAlchemik
Bankier
Bard
Cadyk
Detektyw
Kabalista
Kupiec
Łotrzyk
Medyk
Rabin
Robotnik
Rzemieślnik
Saper
Strzelec
Złodziej
Żeglarz
Żołnierz
Najpopularniejsza religiaJudaizm
JęzykHebrajski
Jidysz
Języki ludności miejsca zamieszkania

Wyznawca jest jedną z ras dostępnych w MM 3. Występował także w MM:tRoSh.

Opis

Wyznawcy są jedną z najstarszych (obok Mongołów) ras ludzkich. Po Wielkim Zamachu znacznie wzrośli w liczbę i siłę. Państwo Izraelskie przejęło kontrolę nad Madagaskarem. Chodzą słuchy, że to właśnie Wyznawcy stoją za Wielkim Zamachem, mającym być preludium do ostatecznego przejęcia władzy nad światem. Prawdą jest, że od tego czasu rozpoczęto odbudowę Świątyni.

Preferowane klasy

Wyznawcy nadają się na Kupców, Cadyków, Kabalistów i Rabinów, ale mogą być też dowolną niebojową klasą. Znacznie lepiej radzą sobie w walce przy użyciu nowoczesnego sprzętu niż broni białej.

Talenty rasowe

Talenty rasowe Wyznawcy powodują, że osiągają oni naturalną przewagę nad każdą inną rasą na polu biznesowo-handlowym. Należą do nich Geszeft, Korzystne oprocentowanie, Odessanie pieniędzy i Zdolności handlowe. Asymilacja pozwala ukryć swoją tożsamość, a tym samym uniknąć wielu ataków i nieprzyjemnych sytuacji. W ostateczności, Antysemickie naznaczenie, Machabeusz oraz Wspólnota pomogą wyeliminować wroga i wyjść ze starcia obronną ręką. Ponieważ wiele klas korzysta z zaklęć Magii Szeolu, na liście znalazło się Odessanie Many.

Zobacz też

mm/wyznawca.txt · ostatnio zmienione: 2015/05/14 09:25 przez ghi