Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_k3doktrynylista

Lista Doktryn K&K 3

Doktryny ogólnodostępne

Doktryna defensywna

  • +1 Obrony podczas obrony dla wszystkich jednostek poza Wsparciem

Doktryna humanitarnego prowadzenia wojny

  • Jednostki: +2 Niechęci
  • Jeńcy brani są do niewoli także przy wyniku 3 na kości ataku
  • Jednostki: -1 Ataku, +1 Obrony

Doktryna ofensywna

  • +1 Ataku podczas ataku dla wszystkich jednostek poza Wsparciem

Doktryna nacisku na inicjatywę

  • +1 do wyniku rzutu na inicjatywę strategiczną
  • Przyśpiesza zdobywanie kart Rozkazu o 1 turę (min. 1 tura)

Doktryna nacisku na wywiad

  • Przyśpiesza zdobywanie kart Wywiadu o 1 turę (min. 1 tura)
  • Zdobywając kartę Wywiadu, Gracz otrzymuje dodatkową kartę Wywiadu

Doktryny dostępne dla przemysłowej OP

Doktryna pospolitego ruszenia

  • Milicja: +1 Ataku, +1 Obrony, -2 Niechęci
  • Pozwala rekrutować Milicję i Uzbrojonych obywateli
  • Lądowe poza Milicją, Lotnictwo, Flota: +1 ZŁO, +1 ŻYW kosztu rekrutacji

Doktryna bezpośredniego wsparcia z powietrza

  • Myśliwiec: +1 Ataku vs. Lądowe
  • Bombowiec: -1 MET, -1 PAL kosztu rekrutacji
  • Bombowiec: +1 skuteczności bombardowania
  • Lotnictwo: +1 Ataku vs. Lądowe
  • Lotnisko: -1 MAT, -1 ZŁO kosztu budowy

Doktryna fali piechoty

  • Strzelcy, Milicja: -1 MET kosztu rekrutacji
  • Strzelcy, Milicja: +2 Stanu
  • Strzelcy, Milicja: -1 Niechęci

Doktryna nalotów strategicznych

  • Bombowiec: +2 skuteczności bombardowania
  • Bombowiec: -3 Ataku vs. Lądowe
  • Bombowiec: -1 MET, -2 PAL kosztu rekrutacji

Doktryna nacisku na mobilność

  • Kawaleria: -2 dowolnego zasobu kosztu rekrutacji
  • Ulepszenia Motoryzacja: -1 MET, -1 PAL kosztu
  • Kawaleria, Pancerne: +1 Szybkości na drogach

Doktryna nacisku na morale

  • Jednostki: -3 Niechęci
  • Jednostki: -1 Ataku i Obrony

Doktryna nieograniczonej wojny podwodnej

  • Okręt podwodny: -2 MET, -2 PAL kosztu budowy
  • Okręt podwodny: -1 dowolnego zasobu kosztu ulepszeń
  • Okręt podwodny: +1 Szybkości

Doktryna pośredniego podejścia

  • Duży okr. stal.: +1 Ataku
  • Duży okr. stal.: +1 Szybkości

Doktryna przewagi powietrznej

  • Myśliwiec: +1 skuteczności przechwytywania
  • Myśliwiec: -1 MET, -1 PAL kosztu rekrutacji
  • Lotnictwo: +1 Ataku
  • Lotnisko: -1 MAT, -1 ZŁO kosztu budowy

Doktryna supremacji morskiej

  • Duży okr. stal.: -3 MET, -2 PAL kosztu budowy
  • Duży okr. stal.: +1 skuteczności ostrzału budynków
  • Ulepszenia dla floty: -1 MET, -1 ZŁO
  • Baza morska: -3 MAT kosztu budowy

Doktryna wojny błyskawicznej

  • Pancerne: -2 MET, -2 PAL kosztu rekrutacji
  • Pancerne, Artyleria: +1 Ataku i Obrony
  • Lotnictwo: +1 Ataku vs. Lądowe
  • Lotnictwo: -1 skuteczności bombardowania

Doktryna wojny pozycyjnej

  • Artyleria: -2 MET kosztu rekrutacji
  • Strzelcy: +1 Obrony
  • Twierdze: -2 MAT kosztu budowy

Doktryny dostępne dla rzemieślniczej OP

Doktryna Hordy

  • Kawaleria: +1 Ataku podczas ataku za każdą sojuszniczą jednostkę w podprowincji

Doktryna walk plemiennych

  • Regionalne: -2 Niechęci
  • Pozwala wzywać wojowników plemiennych

Doktryna feudalna

  • Pozwala wezwać wasali
  • Ciężka Piechota, Ciężka kawaleria: +1 ZŁO kosztu rekrutacji
  • Ciężka Piechota, Ciężka kawaleria: +2 Niechęci
  • Twierdze: -2 KAM, -1 DRE kosztu budowy
  • Rekrutacja jednostki Ciężkiej Piechoty lub Ciężkiej Kawalerii w prowincji posiadającej Twierdzę zapewni darmową jednostkę Lekkiej piechoty lub łuczników w stolicy prowincji
  • Elita: +2 Ataku, +2 Obrony

Doktryna biurokracji wojskowej

  • Jednostki: +1 Niechęci
  • Jednostki: -1 ŻYW, -1 MET kosztu rekrutacji

Zobacz też

mm/k_k3doktrynylista.txt · ostatnio zmienione: 2016/07/04 09:36 przez patryk