Mongolopedia Wolna Encyklopedia

Napisz więc to, co widziałeś, i to, co jest, i to, co potem musi się stać.

Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


mm:k_k3lwzlista

Lista LWZ K&K3

LWZ Imperium

Cel: odzyskanie ziem

  • Zajmij regiony: Mongolia, Chiny, Azja Środkowa, Korea, Afganistan, Iran, Kazachstan, Sinciang.
  • Pokonaj nacje: Kazachstan, Persja, Rosja.

Cel: szerzenie Kalifizmu

  • Posiadaj co najmniej 30 prowincji.
  • Zbuduj Świątynię w każdej posiadanej prowincji.

LWZ Kazachstanu

Cel: utworzenie Unii Środkowoazjatyckiej

  • Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 20 tur regiony: Kazachstan, Azja Środkowa.

Cel: wzrost gospodarczy

  • Posiadaj co najmniej jedną Fabrykę i jedną Hutę w każdej z posiadanych prowincji.
  • Zgromadź co najmniej 50 sztuk każdego z zasobów.

Cel: likwidacja wschodniego zagrożenia

  • Pokonaj nację: Imperium.

LWZ Japonii

Cel: Azjatyckie Imperium

  • Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 10 tur regiony: Japonia, Korea, Chiny, Mongolia.
  • Zgromadź armię liczącą co najmniej 3 jednostki elitarne.

LWZ Rosji

Cel: odbudowa Imperium

  • Zajmij regiony: Rosja, Syberia, Polska, Kraje bałtyckie, Ukraina, Białoruś, Kaukaz, Skandynawia, Kazachstan, Azja Środkowa.

Cel: Pansłowiańskie Imperium

  • Zajmij regiony: Rosja, Polska, Ukraina, Białoruś, Bałkany.
  • Pokonaj nację: Polska.

Cel: Chwała Trzeciego Rzymu

  • Zajmij regiony: Bałkany, Bliski Wschód.
  • Pokonaj nacje: Turcja, Arabia.

LWZ Arabii

Cel: królestwo naftowe

  • Wybuduj co najmniej 10 szybów naftowych.
  • Wybuduj co najmniej 10 Fabryk i Hut.
  • Połącz stolice każdej z prowincji Drogami lub Torami kolejowymi.

Cel: szerzenie islamu

  • Posiadaj co najmniej 20 prowincji.
  • Zbuduj Świątynię w każdej posiadanej prowincji.
  • Doprowadź do sytuacji, w której rywale nie posiadają żadnej Świątyni.

LWZ Persji

Cel: panirańskie imperium

  • Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 30 tur regiony: Iran, Kaukaz, Azja Środkowa.

Cel: szerzenie islamu

  • Posiadaj co najmniej 20 prowincji.
  • Zbuduj Świątynię w każdej posiadanej prowincji.
  • Doprowadź do sytuacji, w której rywale nie posiadają żadnej Świątyni.

LWZ Turcji

Cel: Pantureckie imperium

  • Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 10 tur regiony: Kaukaz, Azja Środkowa, Kazachstan, Bliski Wschód.
  • Pokonaj lub wyprzyj z prowincji startowej (pierwotnej stolicy) nacje: Rosja, Arabia.

Cel: Młodoturecka republika

  • Posiadaj Koszary w każdej posiadanej prowincji.
  • Posiadaj co najmniej 15 Fabryk i 5 Lotnisk.

LWZ Polski

Cel: polityka jagiellońska

  • Zajmij i utrzymaj przez co najmniej 30 tur regiony: Polska, Kraje Bałtyckie, Białoruś, Ukraina.
  • Pokonaj albo wyprzyj z prowincji startowej (pierwotnej stolicy) nację: Rosja.

LWZ Syberii

Cel: Utworzenie Unii Eurazjatyckiej

  • Zajmij regiony: Syberia, Rosja, Kazachstan, Azja Środkowa, Mongolia, Ukraina, Białoruś, Skandynawia, Kraje bałtyckie, Polska, Kaukaz.

LWZ ogólnodostępne

Cel: podbój świata

  • Zajmij co najmniej 44 prowincje.
  • Pokonaj inne nacje.

Cel: zwycięstwo handlowe

  • Zgromadź co najmniej 80 sztuk każdego zasobu.
  • Posiadaj więcej sztuk danego zasobu niż jakikolwiek inny rywal.

Cel: Zwycięstwo dyplomatyczne

  • Doprowadź do sytuacji, w której wszyscy rywale uznają Cię za zwycięzcę i światowego przywódcę.

Cel: Wzrost gospodarczy

  • Posiadaj co najmniej jedną Fabrykę i jedną Hutę w każdej z posiadanych prowincji.
  • Zgromadź co najmniej 50 sztuk każdego z zasobów.

Cel: Usunięcie wschodniego zagrożenia

  • Pokonaj nację: Imperium.

Cel: Pokojowy rozwój

  • Wybuduj co najmniej 5 Kopalni.
  • Wybuduj co najmniej 5 Kamieniołomów.
  • Wybuduj co najmniej 10 Fabryk i Hut.
  • Połącz stolice każdej z prowincji Drogami lub Torami kolejowymi.

Cel: Dominacja militarna

  • Posiadaj co najmniej 12 pułków Strzelców i 4 pułki Pancerne.
  • Posiadaj co najmniej 6 dywizjonów Lotnictwa.
  • Posiadaj co najmniej 4 Duże Okręty Stalowe.
  • Posiadaj co najmniej 6 Twierdz.
  • Zajmij co najmniej 3 prowincje rywali.

Cel: Działalność wywiadowcza

  • Przeprowadź co najmniej 5 operacji wywiadowczych (użyj kart Decyzji Wywiad).
  • Zgromadź na ręku 3 karty Decyzji wywiadowczych (Wywiad).

Cel: Rozwój naukowy

  • Posiadaj co najmniej 5 Ośrodków badawczych.
  • Wyposaż co najmniej 12 jednostek w ulepszenia.
  • Użyj każdego z ulepszeń co najmniej raz.

Cel: Dominacja ekonomiczna

  • Utrzymaj kontrolę nad co najmniej 4 źródłami surowców strategicznych przez co najmniej 6 tur.
  • Utrzymaj dochody z morskich szlaków handlowych przez co najmniej 6 tur.

Zobacz też

mm/k_k3lwzlista.txt · ostatnio zmienione: 2016/06/09 17:52 przez patryk